اپل احتمالا در WWDC 2022 از دو مک جدید رونمایی می‌کند

سرفصل های محتوا

پس از معرفی مک استودیو و استودیو دیسپلی در ماه گذشته، به نظر می‌رسد اپل امسال هنوز هم چند مک دیگر برای معرفی در آستین داشته باشد. بنابراین کمپانی ممکن است دو مدل از این مک‌های جدید را در
رویداد WWDC 2022 معرفی کند.

 مارک گورمن از بلومبرگ، کمپانی اپل فهرستی بلندبالا از مک‌هایی دارد، که باید در سال جاری آپدیت شوند. وی پیشتر درباره مدل‌هایی که قرار بود، در ماه‌های ابتدایی سال معرفی شوند صحبت کرده بود. اما ظاهرا عرضه و معرفی بعدی در تابستان خواهد بود.

به گفته وی، اپل برای معرفی چند مک جدید طی ماه‌های آتی برای این کار چه جایی بهتر از WWDC ؟ این رویداد همان جایی بود که اپل دو سال پیش به جهان اعلام کرد به جای تراشه‌های اینتل از پردازنده‌های ساخت خودش استفاده می‌کند.

دیگر مدل‌هایی که احتمال می‌رود توسط اپل معرفی شوند چه هستند؟

اگر گفته‌های مارک گورمن درست باشند، با توجه به معرفی تراشه M1 Ultra و این موضوع که احتمالا دیگر خانواده تراشه‌های M1 عضو جدیدی نخواهد داشت، انتظار می‌رود مک بوک ایر جدید با چیپ M2 از راه برسد، بلکه اپل تصمیم به استفاده از تراشه M1 پرو در آن بگیرد که با توجه به محدوده قیمتی بعید به نظر می‌رسد.

گفتنی است با وجود اینکه در ابتدا تصور می‌شد این مک بوک ایر احتمالا نمایشگر miniLED هم داشته باشد، اکنون اما به نظر می‌آید چنین احتمالی منتفی است. با این وجود انتظار می‌رود مک جدید درگاه‌های تازه‌، سازگاری با MagSafe و دوربین FaceTime بهتری داشته باشد.