رونمایی از مک بوک جدید در اسفندماه

سرفصل های محتوا

یک افشاگر از معرفی ۵ مک جدید توسط اپل در رویداد اسفند ماه خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا اپل در رویداد اسفند ماه ۵ مک جدید برای رونمایی خواهد داشت. مک پرو و مک بوک ایر ۱۵ دو محصول مهم از این دستگاه ها خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، همانطور که اپل اعلام کرده بود مهاجرت از پردازنده های قبلی به اپل سیلیکون طی دو سال به پایان نرسید و بنظر می رسد این شرکت در پایان ۲۰۲۲  نتوانسته این هدف را محقق کند.

افشاگران پیش از این از برنامه‌های جدید اپل برای فصل اول ۲۰۲۳ خبر داده بودند. این شرکت قصد دارد در سه ماهه اول سال جاری چند مک جدید را معرفی کند.

حساب کاربری LeaksApplePro می گوید: اپل در مارس امسال طی یک کنفرانس مطبوعاتی محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد. این دستگاه ها شامل ۵ مک جدید به نام های مک پرو، مک مینی، مک بوک ایر ۱۵ اینچ، مک بوک پرو ۱۴ اینچ به همراه مک بوک پرو ۱۶ اینچ است.

طبق گفته این افشاگر در حساب توییتری خود اپل مک پرو جدید را ارزان تر و بهینه تر از نسخه قدیمی عرضه خواهد کرد. احتمالاً پردازنده M2 Ultra در آن به کار میرود. مارک گارمن افشاگر بلومبرگ نیز پیش از این اعلام کرد اپل دیگر قصد ندارد تراشه های M2 Extreme را بسازد. این تراشه از ترکیب دو تراشه M2 Ultra و برای ساخت کانفیک قوی مک پرو برنامه ریزی شده بود.