آغاز به کار قابلیت Blue for Business؛ قابلیتی برای کسب و کارها در توییتر

سرفصل های محتوا

توییتر از آغاز به کار قابلیت جدید Blue for Business قابلیتی برای کسب و کارها بطور رسمی رونمایی کرد. این سرویس اشتراک جدید برای کسب و کارها طراحی شده و به آنها اجازه می دهد تا با استفاده از این سرویس خود را متمایز کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران سرویس جدید توییتر Blue for Business کسب و کارها هستند. آنها می توانند با اتصال حساب کارمندان خود افرادی که در یک شرکت کار می کنند را مشخص کنند. توییتر در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد در حال حاضر این سرویس توسط گروهی از مشاغل بطور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است.

کارمندان یک شرکت نیز با اتصال به حساب کاربری کسب و کار خود نشان می دهند که برای کدام شرکت کار می کنند. همچنین در پست رسمی توییتر عکس های پروفایل مربعی دیده میشود که می تواند به این قابلیت جدید مربوط باشد. زیرا بدین وسیله کسب و کارها و صاحبان برند متمایز از بقیه خواهند شد.

البته این موضوع می تواند برای آنهایی که طراحی عکس پروفایل خود را به شکل دایره ای انجام داده اند مشکل ساز باشد. هنوز توییتر جزییات این سرویس را منتشر نکرده است. بنابراین هزینه آن و شرایط افرادی که می توانند آن را در اختیار داشته باشند مشخص نیست. در بیانیه توییتر نیز تنها به این موضوع اشاره شده که در سال آینده کسب و کارهای بیشتری می توانند در این سرویس عضو شوند.