واقعیت افزوده چه نقشی در توسعه کسب و کار دارد

سرفصل های محتوا

ورزش

نقش واقعیت افزوده در توسعه کسب و کار نمونه های ساده را می توان در مسابقات ورزشی مشاهده نمود ، مثلا در مسابقات اتومبیل رانی سرعت را بر روی خودروها نمایش داد و یا در مسابقات وزنه برداری اطلاعات ورزشکار و وزنه را نمایش دهد .

بازی‌های ویدئویی دستی

بوسیله «کارت واقعیت افزوده» می توان برای کنسول های بازی با استفاده از دوربین مخصوص، بازی کرد.

نرم‌افزارهای کاربردی

با توجه به گسترش سریع موبایل‌های هوشمند، (Smart Phones) به عنوان اصلی‌ترین سخت‌افزارها برای نقش واقعیت افزوده در توسعه کسب و کار می‌توان به گسترش روزافزون نرم‌افزارهای کاربردی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد. از جمله ی این نرم افزارها می توان نرم افزار املاک ، دکوراسیون داخلی و فروش لوازم دکوراتیو را نام برد .

آموزش

استفاده از واقعیت افزوده در آموزش و پرورش در چند دهه اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته‌است، و از طرفی با افزایش سطح استفاده از وسایل همراه در این زمینه، بهره‌برداری از این تکنولوژی به شدت رو به رشد می‌باشد. امروزه می توان با کمک نرم افزارهای واقعیت افزوده ویدئو های کمک آموزشی برای محتوای درسی نمایش داد ، کتاب و مجلات چند رسانه ای ایجاد کرد , اعضا داخلی بدن را مشاهده نمود ، نحوه باز و بسته نمودن قطعات تجهیزات را اموزش داد و هزاران محتوای مفید دیگر را تولید کرد .

نرم‌افزارهای کاربردی

با توجه به گسترش سریع موبایل‌های هوشمند، (Smart Phones) به عنوان اصلی‌ترین سخت‌افزارها برای واقعیت افزوده می‌توان به گسترش روزافزون نرم‌افزارهای کاربردی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد. از جمله ی این نرم افزارها می توان نرم افزار املاک ، دکوراسیون داخلی و فروش لوازم دکوراتیو را نام برد .